Nu mai există nicio scuză pentru a nu avea un site, chiar dacă afacerea ta se află în plină dezvoltare sau nu. Mulți potențiali clienți nu te vor lua în serios fără un site bine pus la punct.
Unul dintre cele mai evidente beneficii și avantaje de a avea un site pentru afaceri mici și mari, este faptul că le permite oamenilor să te găsească online și să ia legătura cu tine mult mai ușor. A avea un site eficient și convingător poate duce chiar la vânzări pe care nu le-ai fi făcut în alt mod.
În următorul articol, vom discuta despre 4 motive pentru care merită să îți configurezi un site.
1. O prezență mai mare în mediul online
În zilele de azi, primul lucru pe care îl fac o mulțime de oameni când aud despre o afacere este să o caute online și să se intereseze cu privire la aceasta. Dacă nu aveți un site configurat – sau cel puțin un profil de social media – s-ar putea să nu existați pentru toți acei potențiali clienți.

2. Puteți comunica și primi feedback de la clienți dvs. online
O mulțime de întreprinzător preferă întrebările sau comentariile online decât apelurile telefonice. Este ușor de înțeles de ce. La urma urmei, poți răspunde la e-mailuri oricând și nu contează dacă 20 de persoane vă contactează simultan online – puteți să le accesați ți să răspundeți la toate.

3. Site-ul ajută la dezvoltarea afacerii tale
Dacă deții un magazin mic, cea mai mare parte de venit al afacerii va veni probabil de la localnici. Aceștia vor afla ce produse sau servicii oferi și care sunt prețurile tale, iar după aceea, tot ce poți să faci este să speri să revină pentru mai multe. Altfel spus, majoritatea întreprinderilor mici au o zonă de influență restrânsă.

4. Economisești bani pentru reclame
Înainte, dacă voiai să îți faci reclamă pentru afacerea ta, opțiunile erau limitate. Puteai să trimiți pliante, să adaugi reclame în ziarul local sau să plătești pentru crearea unui spot TV. În prezent, site-ul oferă modalități complet noi de a ajunge la audiența dorită.